Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Thursday, April 16, 2015

致:已故之友

今天的丧礼,让我想到一个故友。

对我,这一直是我的遗憾。

亲爱的妳,在那里过得好吗?可以托梦给我,让我知道?

我想妳了。妳还记得我吗?

14岁那年,我收到的那份生日礼物,至今,还在我眼前,我没开,因为我知道,这是第一份,也是最后一份。

亲爱的,若有来世,盼我们还能成为朋友,甚至知己。

我愿意再次坐在妳旁边那个位子,让妳再次躺在我的肩膀睡着。

我愿意,再次听妳抱怨,诉说这个老师不好,那个老师不对。

只愿来世,妳不再无声离去,可以与我共创更多的美好回忆。

<3

No comments:

Post a Comment