Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Saturday, October 2, 2010

今天没什么特别的。闷闷的。
早上起来,读了一下书,又躺在沙发上睡了一会儿。
也不晓得为什么那么累,可能是天气热加上迟睡的关系吧?
星期二PMR叻!我真的不知道自己在做什么。
我什么都没做。真的觉得自己很失败==
还有一小时就是我15岁生日了。感觉好像好慢的。
怎么14岁过得那么慢?== 还发生那么多事情。
去年的今天下午,全班都在帮我庆祝生日。
去年的今天晚上,我在朋友家过我的“中秋节生日”。
去年的今天,妈妈没在家。
去年的生日,很开心,收到了很多礼物。
今年呢?不晓得,也不敢期望,因为大家都很忙。
其实今年也不是很差啦,今年妈妈有在家。
姐姐也有在家。去年没在我生日当天祝我生日快乐的人,今年陪我倒数生日。
算好了吧?哈哈。

No comments:

Post a Comment