Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Saturday, July 30, 2011

七月的最后第二天

今天是七月的最后第二天,时间真的过得好快。这几天在学校都有Guitar好玩 :D 我发觉到自己好像爱上了音乐似的。我找到了Twinkle Twinkle Little Stars的音调,很开心地告诉了我亲爱的老妈,结果她笑我 :( 算了~我不介意。哈哈。最近我和朋友们都很喜欢玩一个Game,Tetris Battle,有兴趣的人可以试试看。蛮不错的。还可以跟朋友一起玩,然后一起KO别人。Concert过后,我跟几个朋友感情好很多。三八三八得感情变好了,还有属于自己的秘密基地。呵呵。我完全忘记了星期一要交Physics的功课,所以我连书都没带回。最近变得越来越懒惰,不知道如何是好。唉!刚才换了我Blog的背景,突然觉得越简单越好。哈哈。人生也是,越简单越好;越复杂,越麻烦。希望成绩会越来越好 :( 有点怕怕。就这样吧,改天再见 :)

No comments:

Post a Comment