Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Sunday, February 15, 2009

曾经~

曾经是他的“知心”人…
曾经和他很好过…
曾经和他诉说心事…
感情很好过…互相关心过…
曾经把他当成是个朋友,老师,甚至个长辈的身份…
但是,这好像都只是曾经拥有过…
或许,我应该相信他;也或许我应该相信他们?
我自己也不知道…他曾经说过他很疼我…
也曾经说过我知道他很疼我的…
曾经我在他怀里哭泣,曾经我在他面前哭…
那也不知是一次…曾经他教我祈祷…
曾经,他为我祈祷…
或许,是我自讨苦吃?还是~
哈哈…不知道~

PS: NOT couple things. DO NOT misunderstanding pls~

No comments:

Post a Comment