Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Friday, September 26, 2008

友情?谁能告诉我什么事真正的友情?`

谁能告诉我是什么事友情?哪种才算是朋友?
背叛的朋友,还算是朋友吗?
不信任我的还算是朋友吗?
讨厌我的还算是朋友吗?
说我有的没的的算是朋友吗?
骗我的是朋友吗?
sienz我的算朋友吗?
到底哪一个才是我真正的朋友?
我好想回到小学,至少没有那么多顾虑,至少我还有几个知心的朋友…
至少,我还有关心我的朋友和老师…

付出的和拥有的永远不能成等号(=)吗?
怎么人生都充满了问号?
大多数的人都好怕自己的人生有了最后一个句号(。)
但有些人却自己在自己人生上画上了一个最后的句号…
人生就像一篇长篇大论的文章,在你还没看到最后一页时,永远不知道结局如何…
人生像文章一样,是自己自篇的,只有自己掌握得住自己的人生…

不懂为什么今天特别多奇奇怪怪的东西写…哈哈…
不好意思…好吧!到此结束…^^
hav3 a nic3 dAY o^^ May God always by your sid3

No comments:

Post a Comment