Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Friday, April 17, 2009

17th of July

我今天下午留在学校练舞…我们练到2pm,然后2:30pm去练另一支舞…
不知道会不会被选…有点怕落选…呵呵…
希望不会啦!xD加油加油!哈哈…
在2pm-2:30pm之间的半个小时我去AndyGor那里借电话…
然后呢,就顺便在那里打起鼓来…
哈哈哈哈哈!我打得很爽哦…很久没碰鼓了…
去年有捧过一下子的鼓,但那是爵士鼓…
这次是舞狮的鼓…叫……Erm?24节令鼓?不懂~Lols
呵呵…*(不好意思)*
搞得我有一股冲动想加入瑞狮团…呵呵…
可惜妈妈和四姐不肯…=(不然我真的很想去试试做鼓手…
哈哈…但我想就算进了瑞狮团也不可能当个鼓手吧?唉!
真的好想学鼓…也不会知道为什么,我很爱打鼓…
可能是因为用手打的吧?可以发泄发泄…哈哈…
唉!Gor啊!教我!教我教我!呵呵…xP

No comments:

Post a Comment