Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Thursday, October 1, 2009

26.09.09||农历八月初八

今年的八月初八我和五姐去了雪婷表姐的婚礼…
呵呵…别开玩笑,她可是一位模特儿哦!
他们的结婚照超美的!真的很美==
好像在拍广告的照片那样…
希望你们幸福愉快哦!
晚宴后的我们跟新人拍了几张照片
[[新郎新娘和我]]
[[我姐和新人]]
之后又跟新娘的姐妹也就是我的表姐合照
[[我和雪柔表姐]]

[[我和雪妞表姐]]
[[三位美女]]
下楼之前又跟我的表甥女和表姐们拍了照
还被误认为是姐妹被灌酒,灌Whiskey Lagi,
害我喝到肚子热到半死,幸好没醉
[[我和我表甥女]]
[[我和我两个表姐]]
晚宴的时候也有拍
[[我的公主姐姐xD]]

[[姐妹俩]]

[[大头照==]]
[[傻傻的我]]


之后我们去了Club Infinity天地无限唱K
还进了全场最大的K-room哦
那一杯Whiskey搞得我在在K-room拼了命喝水,
还上了超过5次的厕所…

[[K-room的我们]]

[[Err……后面那位小姐,你还好吧?]]

[[好冷的我们]]

[[在K-room的我]]

[[那天唱歌的公主姐姐]]

[[还是我们]]

[[又是我们==]]

No comments:

Post a Comment