Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Friday, October 9, 2009

偶然||茫然

我偶然的认识了她
在偶然之中学习了很多
我茫然的去到了一个朋友的部落格
突然想起了你们
茫茫人海之中
我们相识了
相处了一年多
却因为那时的任性
我们分开了
这是个开始还是个结束?
在我心里……
这个问题依然存在着
你们还记得我吗?
听着这些歌
我的心冷了
突然爱上了孤单
只因为想起了我们过去的日子
心里其实已经在流泪
没人明白这种感受
朋友们,你还记得我吗?
我很想念你们
很怀念我们的过去

No comments:

Post a Comment