Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Saturday, May 2, 2009

我能吗?

刚才看到一个朋友的Blog…也不是什么很好的朋友…
也算不上好朋友…简简单单的朋友…
突然间,我也觉得自己的状况和他之前有点相似…
我真的能吗?身为Leader的我,就连练习的时间都安排不了…
自己跳舞跳得走路都有点问题了,我能吗?我真的能吗?
之前,我坚信什么都不成问题…但是,就连最重要的练习时间我都安排不了…
我……我真的能吗?我们真的赶得及吗?
我好怕我们就因为最后的一刻而落选了…我真的好怕…
但是为什么我的心里却像什么都不Care那样?为什么?
为什么?一个不尽责的Leader能把一个Group搞好吗?
我越来越怕了…但我的心却好像空空的…
我真能吗?能撑到底吗?
我希望我自己能!为了大家,你一定要能!

1 comment:

  1. hahaha...yea lo..same too..lols..
    havent done my homeworks also..><'''

    ReplyDelete