Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Monday, May 4, 2009

Need to be happy or...?

今天名国问我要不要Join他的舞蹈…还说要我女扮男装…
我进车之前他还说明天就要交Form交过去给老师了…
还讲要把我的名字写进去…啦啦~因为时间上的关系,我随便就答应他了…
给他炸到!听起来是满好玩的啦…但是我怕我同时间不能应付那么多节目…
目前为止,我的时间已经排得蛮满的了…而且是蛮累的…
唉!但是呢……说真的啦,我是真的很想Join咯…
但是我怕自己应付不了…Hmm……该怎么办?

啊啊啊~他会不会真的就这样把我的名字加上去了?><
不知道啦…有点怕怕的…啦啦…看怎样在打算啦…
唉!啦啦~Hmm……但是……我这样的高度…做得了男生么?
其他女生都比我还高了…怎样做男生?LOL~!烧死!
不懂啦…LOL…BehZhai la…lala~

No comments:

Post a Comment