Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Wednesday, September 23, 2009

美妮表姐&Richard表姐夫的婚礼

婚礼的那一天
其实还有其他照片的
但是都在摄影师那里
要向我表姐她们拿
这些拍得不是很好
但也算得好
我很替我表姐感到开心
因为看得出
他嫁得很幸福
表姐,我祝福你和姐夫永远幸福快乐、婚姻美满
[[一家人大合照]]

[[三姐妹和三舅母]]


[[我和可爱的新郎]]


[[三个扮正经的姐妹]]

[[三个傻傻的姐妹==]]


[[三姐妹和Simon表哥]]
[[我和新娘]]

[[我和五姐]]

[[我和Nga表哥((出嫁的早上))]]

[[Simon, Doreen, Cunz, Me, Xin Ru, Ah Di]]

[[Bby3n, Doreen, Me]]

[[表外甥女Karen, Me]]

[[出嫁早上的新娘和我]]
[[第二天BBq的小妹妹(我表姐夫的侄甥)]]
Sot sot的小孩子…那一天一直抱我的脚玩…
在那边摇来摇去==
她还有一个弟弟,很可爱的,但是没有跟他拍到照

No comments:

Post a Comment