Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Tuesday, May 11, 2010

昨天和今天

昨天呢,那几个臭“男人”联合起来作弄我。
弄得我乱乱转,只为了Project的参考网站!什么朋友来的==
算了咯,也好啦这样,开开心心过日子,生活多点欢笑人不会那么容易老。
哈哈。今天呢,不知道为什么突然心情不好,突然有想要放弃的念头。
弄得我差点要哭了。为什么?我不知道。哈哈。但是算了吧,现在没有就好。
唉!今天科学老师很好一下咯,教了一节半的书就给我们自修。
我睡了,但她却没有把我给叫醒。奇迹!哈哈。
但是呢,或许是睡的姿势不对,弄到我的眼角黑青==
现在好了啦~唉!该去做功课了。
现在累到连戴着耳机都觉得颈会痛。唉!肩膀还是很痛。唉!
好了啦,再见啦~

No comments:

Post a Comment