Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Sunday, November 6, 2011

《那些年 我們一起追的女孩 》

最近迷上了这一部电影,一直在各个网站找有关于这部电影的东西,尤其是音乐。11月10号会在西马上映了。希望快快来到东马。《那些年 我們一起追的女孩 》我等着你上映哦!:D 来,分享给你们这部电影的预告。有一个我看到笑了。就是第一个 :D 还有一个是浪漫的。我喜欢里面的有一句话“恋爱最美好的是暧昧的时候”。我很认同,因为暧昧的时候是最甜蜜的。不知道你们是否有同样的想法,又或许你们会觉得这一句话很不负责任。但是当你到了这一个阶段的时候,我相信,很多人都会有这种感觉 :) 这一首歌蛮不错 林育群 - 人海中遇見你 



 






这几天都在烦恼学校义卖会的事,希望能办妥。加油各位!
:D 谢谢Ah Tay的辅助。

No comments:

Post a Comment