Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Thursday, December 31, 2009

2009-2010

今天是2009年的最后一天,日子过得蛮快的==
放假这样就过了,明天就是明年了。唉!
明年Pmr了咯。当然期望越高越好,但是还是有点难。
唉!开学的时候呢,看着那些新书就很开心,但是呢看久了过后就觉得是个包袱==
我想啊,要把这个包袱抛开还得等十几年,久的话几十年。
唉!算了吧,能怎样?谁叫社会就是那么现实?
哈哈。最近变乖了一些,每天都不超过12点睡,不超过10点醒。
呵呵。不懂为什么突然很想拍照==很久没有拍照了。唉!
突然很想拍大头贴。哈哈。可能是看到朋友把大头贴放在Facebook吧?
昨天跟余老师一起出去。早上去学校帮她布置课室,下午陪她去Boulevard走走。
蛮久没看到她了咯,但也没什么变。哈哈。老师也说我没什么变。
不错嘛,代表我没变老==呵呵。神经的我。
星期一开学咯!满兴奋的,但是想到一大堆考试等着我就讨厌。
有时读书也蛮好的啦,只是有时蛮闷。唉~
最怕就是有心要读书的时候要睡觉==Sienz死那种感觉。

No comments:

Post a Comment