Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Monday, September 26, 2011

Rock n Roll 3rd time performance ♥

前两天,也就是上星期的周六去了Imperial Mall表演。什么表演呢?就是之前你们看到的照片那个表演咯。除了那只舞蹈也没有其他的了 :( 我们6点半去Imperial Mall(很抱歉的说我迟到了,呵呵)但是呢,8点半才跳。很可怜的我们真的只是去跳舞罢了。没有给我们吃 :( 我还以为至少会有个饭盒,结果什么都没有==算了吧!但是很好的是Stacey请我们全部吃东西 :D 呵呵。非常谢谢哦。跳完舞后就去Eve Corner喝茶。我叫了一杯Lemon Tea,因为很久没喝了 :P 可是很伤心地说,没有很好喝 == 当天听了很多冷笑话,发觉到自己的反应真的很迟钝。LOL!啦啦啦~但是这就是我的本性。呵呵。听说10月28号还会有多一个表演,是在考试的时候,但是我还是希望有表演的机会 :D
Group Photo Rock n Roll

Chiong Lik & I :)
歌后和我 :P

我和Stacey



Group Photo take 2
Welson Yong  & I
I looked so short standing beside him :( 

No comments:

Post a Comment