Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Saturday, August 29, 2009

星翰,生日快乐!


今天是我们班开心果—星翰的生日…
笑公(不是校工啊)生日快乐!呵呵…
不好意思,今天不能跟你庆祝生日,因为今天下午我就离开美里了…
哈哈…希望你的生日过得愉快哦…
还有啊,记得拍些生日照给我看看…
能的话开学时带生日蛋糕给我吃啊…哈哈哈…Xp
刚刚去看了你的Blog,生病好了没?
看你的样子,抵抗力应该不错,应该好了吧?哈哈…
别说我这个做Brother的忘了你的生日…
哈哈…生日快乐!Happy Birthday, Selamat Hari Jadi…
可能礼物会迟点到或是没到…哈哈哈!
你等着吧,看看我的心情如何Xp…
生日快乐…

No comments:

Post a Comment