Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Friday, August 7, 2009

就当作是我看错了人

今天被一个朋友弄到很不开心…


说我小气也好什么都好,我就是对他跟我说的话很不谅解…


是谁我就不想多说…只是我真的很失望…


我把他当成是好朋友,他却说了一句“是你自己喜欢跑”


鸡蛋!你真的以为我很喜欢替你们做跑腿啊?


对,是自己要帮你们的…但是你也不需要这样吧?


什么朋友?这是什么样的朋友?


算了…算我今天倒霉,今天的考试不够时间又忘了刚才背的东西…


交一个科学还要分三四次…还要被人讲到一厢情愿的样子…


我没有要你们感谢我,也没有要你们夸我还是什么…


我什么都不要,我只要朋友…

No comments:

Post a Comment