Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Saturday, August 6, 2011

七夕情人节


今天是七夕情人节,也就是华人情人节。我呢,今天跟我家人过情人节。哈哈。下午去McD吃GCB。呵呵。想很久了。蛮好吃的。下午1点去,5点45分那样才回家。哈哈。

今天才知道什么叫七夕情人节。原来七夕情人节就是牛郎与织女爱情故事。我想大家都知道牛郎与织女的故事吧?牛郎与织女的故事的确是浪漫感人。但是,也很凄凉。一年才能见一次面,我想,这种爱情可能只有在故事里出现而已吧?现实生活中的爱情,往往不会像故事中那么好。人呢,是应该现实点,不要太相信童话故事,不然受伤的会是自己,因为事实往往都是现实的。

今天呢,过得不错。买了很多给我外甥的衣服,还买了跟姐姐一样的手表。也帮朋友买了Guitar pick希望他喜欢啦。哈哈。下午还还了我的心愿,让我吃了GCB,还在McD看到朋友 O.O 现在才发觉到他变了。哈哈。可能是我不了解他罢了。因为现在他看起来比较踏实了。
这是我今天的战胜品,谢谢四姐:D
这就是Guitar Pick的近照O.O希望会合你心意啦
(我本身是蛮喜欢的,可惜我没学Guitar,真遗憾)

Today's quote :
"The days I spend with you are always Valentine's day, because you are my valentine"

No comments:

Post a Comment