Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Saturday, August 20, 2011

我很烦

最近心情反复无常,原因我自己心里还在想着。突然有点后悔自己曾经做过的事情,也后悔之前曾经做过的决定。是不是大人说的话都是真的?我真的不知道。是不是真的会像当年她说的一样,到头来心碎的是自己?我不知道自己到底想什么,也不知道自己到底要的是什么。心情很糟,但是却不知道自己到底心情糟什么。谁能告诉我,我到底要什么,想怎样。我真的好想像生病那样把全部烦恼都吐出来,一了百了。又或是睡一觉,起来什么不开心都放开了。到底我想干嘛,到底我要什么。我很烦

No comments:

Post a Comment