Quotes ♥

"If we really want to love, we must learn how to forgive" - Mother Teresa
"Not all of us can do great things. But we can do small things with great love."'- Mother Teresa
"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of" - Albert Camus
"The best way to destroy and enemy is to make him a friend" - Abraham Lincoln
"Being nice to someone you dislike doesn't mean you're a fake. It means that you're mature enough to tolerant your dislike towards them" - Book of Quote

Wednesday, March 4, 2009

好险!

wow~今天好险哦!刚才从校门走去车的时候竟然被车撞!
好险!真的好险!真的~真的~lol
那辆车已经碰到我了,但我却傻傻地若无其事…
一点怕的感觉都没有…lol
还用手推那个车…shao 啊~
我还真的一点爬的感觉都没有…==
好笑~之后想到的时候才吓倒…真迟钝!lol

今天是那个MSS运动会…
我们的操步没有得奖…
唉!队长(K3nny)很失望哦…
哎~第一名是St. Co.
第二名和第三是St. Jo.和SMK Baru
不懂是哪个拿第二,因为我忘记了…lol
之后,我的“假老公”请我们喝水…呵呵…
今天他很好噢~好到自动说请我喝水~好嘞?
哈哈…其实他本来就好~lol呵呵…
操步的时候有2个人晕…一个是我后面的人…
一个是我右边第二队的人…哇!
那个真的是晕倒…我后面那个只是晕晕而已,还没晕…
哎哟哟~那些PBSM的才离谱!
人家已经晕倒了,竟然还在那边慢慢地走过来…
zz~真的是没用啊!奇怪的制作单位,也不会找一些比较专业的人…
==反而找这些不会做事小孩子…真的是~


我大概10点多11点就回学校了…
呵呵…好像蛮多人吓到我回去那样…lol
哈哈…我想你们嘛,所以回校看你们咯…
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
今天呢,我终于~解开了这整个星期的心结…
哇!终于啊~唉!真的是终于~==
希望这真的是终于!哈哈…
没有下一次咯~呵呵…烧~
像连续剧那样…一集过一集…lol
我神经了,终之今天放学时,心情不错,心结终于解开了!
不需要再想这件事而自己越想越多,越伤心失望…lol

3 comments:

  1. weiyah.. you bully me again.. use manDALIN.. to write your blog.. then i din even understand.. hahhaha.. lolx.. haiz.................................................
    say forgive me le.. but is cheated me.. hahha.. jk jk la.. =p

    GOOD LUCK and wish u the best la..

    ReplyDelete
  2. hahaha!!!where gt??i really forgiv le ma..ahahaha..and welcome la...for the monkey and the piG one...lols..hehe..=]

    ReplyDelete
  3. Oh my.. At the school gate.. finally i understand this pose le.. That person a bad driver la..
    Your ok ma?

    Thanks for forgiving me.. i am so guai nowadays.. never rotan anyone.. hahahahaha..

    ReplyDelete